27 08 2009

Satanist Bir Kızın GünLüğü

Kimseyle yarışmıyorum! Ve ölümsüzlüğe dair düşüncelerim de yok. Umurumda değil. Yaşamım doğumumla
başlıyor ve ölümümle bitiyor. Benden öncesi ve benden sonrası mutlaka var ama kimseye 'Beni yarattı'
diye tapmak zorunda değilim. Sonuçta kendi seçmediğim bir yerde kendi seçmediğim insanlarla kendi
seçmediğim bir zamanda bir amirin sıkı denetimi altında bütün o çocukça ceza ve ödül sistemiyle
ruhumu meşgul etmek... Yaşamak... Ne yaparsak yapalım b..tan!
Tamamen anarşi yaşanmalı tüm tanrılar yok edilmeli... Mutluluk ancak o zaman kurulur kucaklarımıza
ama her yer toz rengi... Mutsuzluk tozlanmış insanlığın kirpiklerinde. Ben ne kadar konuşsam da
boşuna... Ne b.k yerlerse yesinler. İnsanlar ölümle yaşam arasındaki çizgide dizleri titreyerek
tanrılarına yalvarırken ben sadece haykıracağım; zorlayarak sapına ve bağırarak sonuna kadar 'Ölümün
ve zavallı tanrılarınızın canı cehenneme!'
Sanırım aramızdaki tek fark bu olacak... Ben biran önce ölmek için yaşayacağım. Onlarsa tekrar
tekrar yaşayabilmek için ölücekler... Ne acı!!
Biraz asi patavatsız ve ukala olduğum için insanlar beni sevmez. Ben de onları sevmem zaten.
Anyway... Hayatımda sayılı insanlar var. Erkek arkadaşım....farklı bnm için
Hayat felsefesine saygı duyduğum ve onların da benimkine saygı duyduğunu bildiğim bu kadar
insan var. Daha doğrusu hayatımı tamamen bilen insanlar bunlar. Ama bu b.. k kentin hepsi beni
tanır; o ayrı konu. 18 yaşındayım. Ama inan hiç öyle hissetmiyorum. İnsanlardan özellikle
yaşıtlarımdan nefret ediyorum.
Çalışan annenin yol açtığı prensiplerine sonuna kadar bağlı bir cumhuriyet okulunun aşırı
soğukluğunun neden olduğu buluğ çağında takılmışlık olabilir durumum. Freudyen de bakabiliriz
cinsel tatminsizlik ve ya psikolojik rahatsızlık diye de kestirip atabiliriz. Ama insanların
benden rahatsız olduğu kesin! Onlara yapabileceğim en büyük iyilik bir psikoloğa görünmek olabilir.
Ama niye durup dururken iyilik yapayım ki? Üstelik iyiler can sıkar...

3 Nisan 2_ _ _
Bu gün disipline gittim...
Haberim olmadan bir hatunun kaval kemiğini kırmışım.
Aileler çağrıldı. Hatunun annesi sadece bana 'Şeytaaan' diye bağırıyordu.
Ardından bir süre kafa sicici işlem.

7 Nisan 2_ _ _
Yine baş kaldırma isteği kafamdaki duvarlara çarpıyor...
Keşke rezil olabilsem şöyle doya doya. Her soruya 'a.... mı?' diye cevap vermeliyim. Kendini
bir bok sanan hocanın tam suratının ortasına işemek istiyorum!
Bütün gün ders çalışmalı karga bokunu yemeden uyanmalıymışız ideallerimize ulaşıp filozof
olucakmışız.
Var mı lan bu devirde böyle kıyak?
Bok kafalılar!!

15 Nisan 2_ _ _
Dün gece nihayet gözlerimi kapatıp uykuya daldığımda acayip bi rüya gördüm. Salyalı bi kedi vardı.
Kulaklarını dikmiş salyalarının kızıl pırıltıları gözüne vurmuş amacının bilincinde dişlerini
kocaman açmış üstüme doğru geliyordu. Yavaş yavaş ama nefretle.............. çok çirkin bir kedi
bu. Beni korkutuyor. Durmadan zıplayan bir pire bile bitirebilir işini ama benim hiç gücüm yok.
Kafamın üstünde uçuşan kelebeği tek bir el hareketiyle tutup kediye fırlatıyorum. Havada yakalıyor.
Kan kokan salyaları suratıma damlamaya devam ediyor. Nefret ediyorum salyalardan. Gittikçe bana
yaklaşıyor ve içime birden birine sığınma isteği doğuyor. Sığınabileceğim tanrıları bir bir
aklımdan geçiriyorum. Sonra Şeytan diyorum en merhametsiz olanı. Onu ancak o yokedebilir. Salyalar
gittikçe çoğalıyor..........ve şeytan yine beni kurtarıyor
Sabah okula yetişmek için uyandığımda yüzümde tırnak izleri vardı ve gözlerimde parlak bir ifade.
Anlam veremedim. Aynaya baktım ve kendimi daha çekici ve sevimli buldum.
sanki giderek beni çagırdıını hissediyordum  yanına istiyordu beni bu sefer istedii kurban
bendim ve erkek arkadaşımdı.........................

2 Mayıs 2 _ _ _
Sabah sabah ve yine sabah oldu.Lanet günde lanet bi sesle uyandım.Duymaktan nefret ettigim bi
sesti . Beni herzaman dışlayan salakça yüzüme bakan adına anne denilen ama benim hakkında hiç
birşey bilmedigim tanımadıgım bi ses..............
Hergün beni kaldırmaktan bıkmıyordu göt sanki okula giden vardı.Biliyordu okula gitmeyecegimi
neydi bu ısrar ediş.Kendini ne yapmak zorunda hissediyordu? ? ?
Artık herşeyi haykırmak istiyordum.Gerçi haykırmama gerek kalmamıştı artık . Herkes şeytan diyordu
bana.Ben şeytan diildim onun gibi olmama imkan yoktu.Ona tapan bi kuluydum sadece.Şimdi düşünüyorumda E..... yle tanışmasaydım boq gibi yaşamaya devam edecektim.Şeytanı tanımadan ona hizmet etmeden.__________
Ama nerden bilebilirdim şeytanın beni istedigini........

20 Mayıs 2 _ _ _

Nefes almakta zorlanıyorum. Canım o kadar acıyor ki. Kimse bana yardım edemiyor. M. 5 gün önce
trafik kazasında ölmüş. En yakın dostumun ölümünden nasıl haberim olmaz! Lanet olsun bana.
Sadece uyuyorum. Lanet olsun her şeye.

26 Mayıs 2 _ _ _
Odamda M. için 150 tane mum söndürdüm. Parmaklarımın uçları yanık içinde. Annem kafayı yemişim
gibi davranıyor. Lanet olsun. Hala kafayı yemedim.
Bugün ilk defa damardan uyuşturucu aldım. Hiçbir şey hatırlamıyorum. Ama her yerim yara bere ve
jilet izi içinde. Gitarımı kırdım. Sonra oturup yaktım.

4 Haziran 2 _ _ _
Annem beni hocaya götürdü. Birkaç saat yüzüme balgam attıktan sonra 'Bu kızın içinde kötü
ruh var çıkarmak lazım' dedi. Wavv... Her şey exorsit'teki gibi. 'Şimdi ben yeşil yeşil kusacam
sen üstüme okunmuş su döktükten sonra beni yatağa bağlayacaksın. Sabaha kadar sevişeceğiz' dedim.
Adam bi töbe töbe çektikten sonra anneme döndü. 'Bence psikolojik tedaviye ihtiyacı var inancı
yoksa kurtulamaz' dedi. Annem ağlamaya başladı. Eve gelince bana tokat attı ve duvarımdaki
tüm posterleri yırttı. Ne yaptım ki şimdi yaa?

9 Haziran 2 _ _ _
Gece Lord'um odama girdi... Bana birkaç şey fısıldadı...
'Sen ilk lanetlenmiş olansın zamanın başlangıcından sonuna ve hatta zamanın ötesine kadar! Sen
ruhumu taşıyan tek kadınsın... İlk kanı sen akıttın ilk defa sen kıskandın çılgınlığın
boşluğundan! Bir ruhun yok senin; ne insansın ne melek ne de şeytan! Bakışlarına yakalanırlarsa
çılgınlığının bulaşıcı olduğunu anlayacaklar... Ve senden kaçamazlarsa eğer ölmek için tanrılarına
dua edecekler!!
Kan akıt leydim kan akıt!!'
Tekrar o sesi duyduktan sonra bedenime hakim olmam imkansızdı. Önce ........i kesmeyi düşündük.
Çok ileri gidiyorum!! Bileğimi kestim ve duvara 'Ben sizin korkak beceriksiz tanrınızın dikenle
yırtılmış alnı üzerine 'İşte kötülüklerin gerçek prensi' yazacağımı!' yazdım. (Şırıngalarla)

10 Haziran 2 _ _ _
Annem odama girip duvarımı ve beni kanlar içinde görünce fenalık geçirmiş. Hastaneye yatmam
artık kesinleşti. E..... sabaha kadar başımda ağladı. İlk defa onu böyle gördüm. Sanırım olanlardan
kendini sorumlu tutuyor. Biraz da öyle! Yarın İstanbul'a gidiyoruz!

12 Haziran 2 _ _ _

Uzun kolonlar arasından hastaneye girdik. Yürümekte zorlanıyordum. İlaç ve serum kokuları içinde
orada burada koşuşan bembayaz tipler... Yine bembeyaz bir oda ve odayı paylaşmak zorunda olduğu
psikopat bir tip! Odamı özledim...

13 Haziran 2 _ _ _
Elime küçük bir vazelin kutusu verdiler (Tahlil içinmiş)
Hemşire: 'İşeyebilecek misin çok mu karanlık
oda?'
D: 'Niye işeyim ki buralara?'
Hemşire: 'Elindeki kaba orayı burayı pisleme sakın!'
D: Ee.. Sen çık o zaman. Sen de mi seyretcen?
Hemşire: Evet! Benim de görmem lazım doktorlar öyle istiyor. Yoksa keyfimden değil!
D: Tamam o zaman. Bak aklıma ne geldi. Kim daha ileri attıracak yarışması yapalım. Sen de çıkar
donunu Hadi!
Hemşire: Yaa kızım manyak mısın nesin!? Çabuk işe şuraya! İşim gücüm var senle mi uğraşacam ben...
Allah Allah!!
D: Bana bağırma!! Bak korkumdan fazla işerim Oda da karanlık görmüyorum hiçbir yeri...
Bütün hastane sidik olur. Gerçi benim sidiğim kokmaz ama. Bir gün tutamamıştım bekçi kulübesine
salmıştım. Artık o bekçi kulübesine hiçbir bekçi girmiyormuş... Kihkih... Hemşire abla...
Hemşire ablaaaa?? Hastane disiplinine ilk tepkimi fazla i.... ve fazla konuşma tehdidiyle ortaya
koydum. İşe yaradı sanırım!

15 Haziran 2 _ _ _
Selam!
Hastane ortamından sıkıldım.
Odayı sürekli öksüren ama piposu ağzından eksik olmayan bi amcayla paylaşıyorum...
Bu yaşta kafayı yemiş manyak. Peygamber olduğunu benim de onun havarisi olduğumu savunuyor!!
Aaayhh!
Kafayı yiyecem...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
satanist kızın günlüğü 2

18 Haziran 2 _ _ _
yine çığlıklar... Kulağımdaki küpeler kulağımın işlevini mi bozdu acaba? Abi kafayı mı yiyorum? Y
oksa yiyecek kafa kalmadığı için düşüncelerimi mi yemeye başladım!? İnsanların son çığlıkları yaralarım ve
ben... YARALI MIYIM?
Halüsinasyon görüyorum

20 Haziran 2 _ _ _
Elektriklerin kesildiği mumların yakıldığı ve D.'nın korktuğu an...
Bir mezarlık yapmışlar bizim çatlak M.'ye... Menekşeler içerisinde. Baktım benden başka ağlayan zırlayan
bi sürü tip var. Hatta bir herif var. Baygınlık geçiriyor. Atıyor kendini ordan oraya! Son sevgilisiymiş.
Ya da öyle sanıyor sersem... İsterse gebersin. Dokunucam. Burukluğumu kolumda şırıngayla seyrediyorum...
Bir ara gözüme Peygamber'in biri çarpıyor. Onunla ortak yanımız oldukça çok. Onun da elinde kolunda benimki
kadar çok delik var. Çivilerin müsade edebildiği kadar kafasını çevirip bana bakıyor. Tuhaf bir elektriklenme
oluyor aramızda geyiğe dalıyoruz!
'N'aber napıyorsun' diyor
'Noolsun haydan geldik huya gidiyoruz' diyorum gülüyor.
Güldükçe çivi deliklerinden kanlar sızıyor!
Hiç de öyle çarmıhında boynu bükük ilgisiz takılmıyor.
Her şeyi takip ediyormuş ama gençliğin sorunları onu asarmış...
Delikleri olmasa ******i herif
M. seninle bir türlü karşılaşamamış tanışmak istiyor.
'Gözüme çarptı gece cepten arasın' diyor. Ayrılıyoruz. Şirin herif sevdim onu! Lordum duysa parçalar beni
o da kendine başka bir Leydi buldu sanırım. Hiç arayıp sormuyor...
Lord Lord Lord...
Ha!
Ha!

25 Haziran 2 _ _ -

Deli amcam bana bir hediye almış. Tedavi bitmiş bugün çıkıyor. Paketi elime sıkıştırırken 'Bu kaset yeni
çıktı hiçbir yerde bulamazsın gelmiş geçmiş en sert ********lciler' dedi. İsimlerini sordum. 'Cans ne Rasıs'
dedi. Hönkk!! Veda ettik özgürlüğüne kavuştu. Amcamın 'Cans ne Rasıs' dediği bizim 40 yıllık Guns'n Roses
çıkmasın mı? Tüm gün aralıksız güldüm. Güldükçe sakinleştiricileri yedim. Kıçımm acıyo! Bu yılın esprisi ne
anlarsınız aptal insanlar

1 Temmuz 2 _ _ _
Krizleri nihayet atlattım. Çok zorlandım ama hepsi geçti. (-) soğuklukta suyu bedenimin her yerinde hissetmek
kadar iğrenç bir şey olamaz. Önce donuyorsun sonra vücudunun her karesi rüzgarın sebepsizce savurduğu bir
yaprak gibi titriyor. İçindeki pisliği kusmak istiyorsun kusabildiğin sadece ruhunun bir parçası oluyor.
Bağırıyorsun; sesin çıkmıyor. Ölmek istiyorsun ölemiyorsun!!

13 Temmuz 2 _ _ _
Bir tane kokona hemşireyi seni okurken yakaladım. Bu ne cesaret! Tahmin edemezsin tüm şalterlerim attı.
Saçından tuttuğum gibi duvara fırlattım. Sonra da çenesini koparırcasına ısırdım. Anneme telefon açtılar.
Yarın gelip beni buradan çıkaracaklar. Lanet olası beyaz yaratık. Keşke kirpiklerini yolsaydım

14 Temmuz 2 _ _ _
Annemin işi olduğu için beni almaya A.'yı göndermiş. Pijamalarla hastaneden çıktım. Çıkarken hepsine bir
orta parmak işareti çekmeyi de ihmal etmedim tabii... Hemen üstüme giyecek siyah bir şeyler aldık. Annem de
tam adamını göndermiş!! A. yanında 50 gramlık beyazla gelmiş önce istemedim sonra dayanamadım burundan aldım. Ortaköy 'de güneşin batışını ve doğuşunu aynı anda seyrettik. Kıyafetlerle denize girdik. Özgürlük ve mutluluk bunun gibi bir şey olmalı!
Kan akıtıyoruz
Çırpınışlarım işe yaramıyor tünelin ucuna doğru hızla ilerliyorum
120 kişilik bir ayinin başındayım. P.........'a yaklaşıyorum. Boynumdaki
ters haçı çıkarıp şah damarının kenarını kesiyorum
Uyuşturucu ve sapkın düşüncelerle örülmüş yolumda 'son'a doğru hızla ilerliyorum  çırpındıkça daha
çok batarak hem de... 'hızla yaklaşmaktayım tünelin çıkışına. kanlı ayinlere başkanlık ediyorum.
Tüyler ürpertici ritüeller rahatsız etmeye başlıyor beni Hem yaşadıklarımın hem de 'lordumun' gayretleri
ile yeni bir kurtuluş umudu belirmeye başlıyor uyuşturucunun esiri olan beynimde: İNTİHAR... artık yaşamla
ölüm arasındaki o ince çizgiyi aşıp adım adım yaklaşmaktayım arzuladığım sona...
Yok olmayi göze alabilecek kadar icimde ki bu bosluk. Ayna da yüzüme bakiyorum baktikca gelecegi görüyorum.
Gelecek...Belki de artik gelmeyecek!?
Ucurumlara savurdum kendimi. Cikisi bulunamayan bir labirent önümde yüksek duvarlar asla asabilemeyecegim
yüksek cok yüksek duvarlar.
Sesleri duyuyorum beni cagriyorlar bana sesleniyorlar ama göremiyorum kimseleri göremiyorum.

Gökyüzüne bakiyorum cam parcalari üzerime yagiyor.
Sessizce yaralaniyorum. Gözlerimi kapattigim an da yüzümde ki o masum ifade...bedenim kan icinde.
Nasil bir duygu ki bu?
Günes batmiyor - gün dogmuyor...
Soluk soluga.
Sesli sesli kelimeler pes pese. Yarali sözler bir sürü incelikler.
Artik hic birsey ifade etmiyor.
Keskin camlar üzerime yagiyor. Yürüyemiyorum ayaklarim basmiyor.
Adim adim...zaman gecmiyor.
Icimde daha önceden tatigim bir aci belki pismanlik ya da korku.
Varligini belli etmeyen bir sessizlik....gözlerimi actigim da bir sürü yüzler.
Tanimiyorum kimseleri tanimiyorum.
Ben kimim - bilmiyorum.
Ben nerdeyim?
Kalbim bedenime büyük geliyor söküp atmak istiyorum.
Sesler ertelenmis sözler.
Vücüdum da izler.
Görünmeyen izler kirilmis kemikler nemli yanaklar islak gözler catlamis dudaklar.
Kendimi ne kadar sarsam bir o kadar icim parcalaniyor.
Ayna uzaklasiyor gözlerimin izi kaliyor bir yerlerde.
Duvarlar asilmiyor üzerinde ki tel daha da cok yirtiyor bedenimi duvarlar asilmiyor...
Üzerime cam parcalari yagiyor.
--------------------------------------------------------------------------------
satanist kızın günlüğü 3

25 Temmuz 2 _ _ _

Tünel samimi ve kısa. Hep biraz daha uzun sürmesini isteriz ama gittikçe çıkışa yaklaşıyoruz....
Üzgünüm yine uyuşturucu aldım kafa dağınık. Beynimde olup bitenleri anlasam kendime anlatsam...
Biri bana bi şey anlatsın!!

3 Ağustos 2 _ _ _
Sabah erkenden P.....'la sandalla denize doğru açıldık. Vücudumda 43. deliğimi açtım. P.... balık tutmuş
 ben de çiğ çiğ yemişim......

12 Ağustos 2 _ _ _
Kafamı lego gibi parçalarına ayırmak istiyorum! Zulamı nereye sakladığımı hatırlayamıyorum odada aramadığım
yer kalmadı... Kelebek ampule kafa atıyor ben de duvarlara... Malım fazla olduğundan kıyak geçip kelebeğe de
vericem. Tabii damarı bulursam.

5 Eylül 2 _ _ _
Lordumla tekrar anlaşma yaptık. Kayalıklardaki mağaralarda yüzleştik. Sonsuzluktan bahsetti! Bedenimin hiç
olmamasından... Bundan yüzyıllarca sonra bile yaşıyor olmaktan! Tam 666 tane şeytanın ruhunun bir kısmını
taşıyan insanın kanının karışımını içtim. Lanet olası bir tadı var....

7 Eylül 2 _ _ _
120 kişilik bir ayinin başındayım. Üzerimde sadece siyah bir tül var çıplağım. Şeytan kimsenin umurunda
değil hepsinin lanet olası gözleri vücudumun kıvrımlarına kilitlenmiş. Onları öldürmem için yalvarmak
üzereler. P....'a yaklaşıyorum. Gözlerimiz kitleniyor. Boynumdaki ters haç çıkarıp şah damarının kenarını
kesiyorum. Tepki vermemeye çalışıyor dudaklarımı yavaşça boynundan sızan kana değdiriyorum. Delice titriyor.
Kan akıtıyoruz. Hayatımda gördüğüm en fazla kan bu! Midem bulanıyor kendime hakim oluyorum. Gece boyunca
eğlence devam ediyor. Yine kelleyi ben kapıyorum havaya kaldırıyorum ve ayin herkesin Lord'un bana söylediği
sözleri hep bir ağızdan söylemesiyle sona eriyor: 'Leydimiz sen ilk lanetlenmiş olansın. Zamanın başlangıcından sonuna ve hatta zamanın ötesine kadar....'

25 Aralık 2 _ _ _
Gece boyunca insanların acı dolu çığlıkları çınladı kulağımda. Kalbimin tüm hasta damarlarını bir bir yok
ettim. Acı çekiyorum!! Gözlerimi henüz gerçeklere açabildim. Bu insanlara bu kadar kötülüğü nasıl yapabildim?
Gerçekten acı çekiyorum. Keşke gözlerime gözbebeklerime bakabilseydin.

27 Aralık 2 _ _ _
Sanırım intihar edicem. Bu tanıdık bir ses. Bu sefer kulağımda çınlayan benim çığlıklarım!!!

31.12.2 _ _ _ - Saat 00:00
Ne yazacağımı düşünürken yaşlanıp ecelimle ölmek istemiyorum! Ama nasıl başlayacağımı da bilmiyorum...
Şöyle dalsam mı mesela? 'Hey millet! Ben ölmeye karar verdim neden biliyor musunuz? Çünkü yaşım 18'e geldi
bile. Benim gibiler daha fazla yaşamamalı. Tanrı sizi korumuş; ya ölmeye değil de üremeye kalkışsaydım!?
Neyse ki hala aklım başımda... Sahneye girmem gereken yeri ayarlayamadım ama çıkmam gereken yeri biliyorum...
'
Aslında biraz kısa oldu ama üzülmüş gibi davranamam ki... Yaşam felsefem sayesinde veda etmem gereken pek
kimse yok zaten! Öldüğümü bilmelerine de gerek yok! Ama ben yine de benden nefret etmeleri için birkaç satır
karalamalıyım. Gerçi bu karalama ben öldükten yıllar sonra geçer ellerinize ama son kez bir iletişim denemesi
yapabilirim. Sevinmelisiniz benim adıma... Birbirinden farksız soluk gece yarıları yok artık. Gözlerim
daha yaşlı ve rüzgar benim için daha sert artık! Geçmişin harcanmışlığı getirdi sonumu ... Süzülmek bir toz
taneciği gibi ama hiç güneş ışığını bulamamak hep yok gibi... Bir saklambaç oyunu başlattık. Ölüm sizden
önce sobeledi beni...
Benim rolüm buraya kadar sahneden inme zamanı. Gelmiş geçmiş en yüksek alkış seslerini hissedebiliyorum.
Teşekkürler! Yormayın narin ellerinizi... Tortusu sabaha kalıcak ölümün ve elbet tekrar karşılaşıcaz. Bir
gün kuşkunun gerçeğe inandığı yerde yakındayım! Sahne sizin!!!
Anne paketi kelebeğe ulaştır. Ha bir de şu tek taşlı yüzüğünü daha fazla arama artık. Koluma girecek son
zehiri onun sayesinde aldım. Teşekkürler!


Alıntı....http://blackemo.net/

32565
0
0
Yorum Yaz